Izbjegnite lažne pozive od Microsoft tehničke podrške

Posted on Posted in novosti

Važno obavještenje Microsoft Centra za bezbjednost i sigurnost

Izbjegnite lažne pozive od Microsoft tehničke podrške

Poštovani partneri,

Ovim putem Vas želimo informisati o veoma važnom sigurnosnom obavještenju našeg Centra za sigurnost i bezbjednost vezano za zabilježenu pojavu lažnih poziva upućenih prema Microsoft korisnicima od druge strane koja se predstavlja kao Microsoft kako bi dobila pristup korisnikovom računaru sa ciljem instaliranja malwarea ili ostvarivanja pristupa korisnikovim šiframa, te kako prepoznati takve pozive i izbjeći ih.
U BiH još uvijek nisu zabilježeni pozivi ove vrste i ovo obavještenje vam donosimo kao mjeru predostrožnosti, te Vas molimo da pročitate sažetak i za više informacija posjetite navedeni link.

Cyber-kriminalci ne koriste samo e-mail poruke i lažne internet stranice kao sredstvo prevare, oni također mogu iskoristiti telefonske pozive i predstaviti se da su iz Microsofta, te ponuditi da Vam riješe probleme na računaru ili prodaju software-ske licence. Ako im dopustite pristup Vašem računaru oni mogu instalirati software koji bi mogao da pokupi osjetljive informacije s Vašeg računara, ubjediti Vas da posjetite legitimnu internet stranicu ( kao što je www.ammyy.com) i instalirate software koji će im omogućiti da preuzmu kontrolu nad Vašim računarom, te tražiti podatke o Vašoj kreditnoj kartici i naplatiti Vam lažne usluge.

Microsoft i Microsoft partneri nikada ne koriste telefonske pozive da bi Vam naplatili uslugu poboljšanja sigurnosti vašeg računara ili popravili software.
Izbjegavajte odavanje ličnih informacija ako Vam se poziv učini sumnjivim.

Zabilježeno je da se prevaranti predstavljaju da su iz sljedećih Microsoft službi:

  • Windows Helpdesk
  • Windows Service Center
  • Microsoft Tech Support
  • Microsoft Support
  • Windows Technical Department Support Group
  • Microsoft Research and Development Team (Microsoft R & D Team)

U slučaju da Vas neko pozove i predstavi se da je iz Microsoft tehničke podrške:

  • Ne kupujte od njega nikakve software-e i usluge
  • Pitajte da li postoji neka naplata ili pretplata za usluge koje nudi. U slučaju pozitivnog odgovora prekinite razgovor.
  • Nikada nemojte davati pristup računaru licima za koje niste sigurni da pripadaju Vašoj službi tehničke podrške
  • Pribilježite informacije o pozivaocu i odmah prijavite ovaj slučaj nadležnim organima vlasti.
  • Nikada nemojte davati informacije o kreditnoj kartici nekome ko tvrdi da je iz Microsoft tehničke podrške.

Za više informacija o tome kako se zaštiti od ovakve vrste prevara i generalno osigurati svoje podatke posjetite:

http://www.microsoft.com/security/online-privacy/avoid-phone-scams.aspx

Vaš Microsoft BiH

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *